Webshots!

Advanced search

Log in to Webshots

Login
Views

Album Description:

Album Info:

Album Stats:

• Photos: 26
  • Views: 15,783
  • Downloads: 195

4 comments

Newest First | Oldest First
  • Nice to see the green again! Great pics... DSC00925 and DSC00923 are my favourites.

said  of dbattag_1948 dbattag_1948 2002.03.24 at 09:04:55 PST

• Super pictures. I think I like that last one the best (actually there are two) "the meadow" - wish I could lay down there and count the clouds one lazy afternoon! Ha!

said  of 2002.03.21 at 07:00:44 PST

• Van dit Voorthuizen herinner ik me niets meer. Ik mis de eindeloze bossen en zanderige "duin"o mgeving. Gelukkig is er nog veel landerigs. Ik zie de koeien al in de wei, hebben de boeren ze al weer uit de stallen gelaten?Het gras ziet er ook sappig uit, zo vroeg in het jaar. Ik zie, dat er ook van electrische fencing gebruik wordt gemaakt.Dat schapenhok in 925 ziet er somber uit, het zal een oud gebouw zijn.Het schitterende boerenhuis in 923 maakt een leuk plaatje. Gelukkig is Voorthuizen vrij ruim opgezet; ook al is het gebouw de punt aan de weg; er staat niet veel omheen, en dat voor een centrum.Leuk perkje met rode bloemen op het plantsoen, ik zie is veel schaduw in die foto, je stond zeker onder een hele grote boom.En ben je weer in de helicopter geklommen, zo te zien aan de luchtfotos?Erg bedankt voor dit album met wederom interessante fotos.Straks krijg ik nog heimwee naar Holland!Marguerite.

said  of ruys ruys 2002.03.19 at 06:18:03 PST

• Thank you for sharing you great photo's with me.You live in a very beautiful country.Please let me know what type of camera you are using.Thank You Again & God Bless

said  of bruce813 bruce813 2002.03.16 at 08:17:37 PST

To be able to leave a comment please Log in or Sign up.

Random Links: