-
Il surveille le lac
- last edit: 05-Dec-2004
- comments: 0
-
Les rayons de soleil
-
Les reflets dans l'eau du lac
-
Tout au fond, il y a une maison.....
-
Plaine dans le brouillard
- last edit: 06-Dec-2004
-
Les champs
-
Brouillard de vallee
-
plaines et vallées
-
Petit lac
-
The sound of silence
- last edit: 20-Dec-2004
-
Les formes des arbres
-
Terrain de basket
-
Couleurs dans la brume
-
Un banc
-
Il fait froid
-
Les feuilles aux couleurs de la saisonÂ….
-
Mist and Autumn Color
- last edit: 08-Nov-2005
-
Le lac dans la brume
-
Take a seat
-
Silence........ ..
Album Description:
Album Info:
Album Stats:
- Photos: 20
- Views: 29,163
- Downloads: 842
17 comments
Hi! Beautiful pictures! I really like your albums! Best wishes from Hildegunn, Norway
said hilla79
Felicitaciones por tantos exitos, enhorabuena! Tus albumes son muy hermosos. Saludos de Chile Ale Fabry
said alemama105
Thanks very much for sharing your photos with good dimensions. Most albuns display in 800x600 which is too small even to be used as wallpaper. Congratulation too, they are wonderful. JJ Diniz, from Brazil
said jjdiniz
Chere Tatiana, looking at your pictures made us realize how beatifull autumn can be. Our absolute favorites are "Il surveille le lac" and "Silence" although all other pictures are also excellent. We especially like the atmosphere you catch in your pics. Amazing pictures not only in this album. Thank you for sharing... Best regards, Monika & Vlad
said monikavlatko
Hi Tatiana,Merci beucoup pour tes gentils commentaires dans mon album "du Semois"J'aime cette promenade et le brouillard d'automne.Merveilleux..Su perbes photos .Ma favorite est la dernière photo"Silence"M ercie pour partager ton fantastic travail avec nous.Bonne journeé.Mary-lou
said louke105
Tatiana, In my opinion "The sound of silence" is the champ. It made me wish I could visit the place. Congratulations, and thank you for the lovely wallpaper. JJ Diniz
said jjdiniz
Your photographs are absolutely gorgeous! Thank you so much for sharing them to the public.
said cabriella
Chere Tatiana, je te remercie de tes gentils mots dans mos guestbook. Je suis hereux si j'ai reussi a faire qqe chose qui te plait, surtout que tu es une presque pro des photos d'oiseaux... Aussi je suis content qu'ainsi j'ai pu decouvrir des oeuvres et j'ai trouve beaucoup d'images qui me plaisent. J'ai beaucoup aime, entre auters, les images de Bruxelles, une ville que j'adore, ou j'ai passe 2 ans de ma vie et sur laquelle j'ai aussi publie un album. Parmi toutes tes collections, celle-ci est celle que je prefere: je trouve toutes ces images parfaitement reussies, pittoresques, tres romantiques - bref: magnifiques! BRAVO et salutations de la Suisse. Mike P.S.: I agree with our common frind Ruggero about WEBSHOTS. Hope to see and read about you again soon!
said swissmike62
Dear Tatiana, thanks for your kind message on my guestbook. I have just seen some your works and I always have tried they absolutly beautiful, but this album is an open door on my paradise! Every single image is the picture that I would have liked to paint. With all my admiration Simona
said simonaman
Hola Tatiana,aquest album el trobo tambe magnific.Tot ell,però les 4 primeres fotos son 4 obres d_art.Salut.Josep Maria
said jm_ramon
Dear Tatiana, a very poetic album in a beautiful presentation! Every photo is a world in itself. Sorry, I cannot choose favourites as I like them all!This album is so compact, and yet so poignant. My sincere compliments for this work! Thanks for coming around and visiting my latest album! As it is winter we live out of our summer crops until spring. Friendly greetings from Japan, Yoshiyuki Tanaka
said tanaka62
Bonjour Tatiana,definitivement cet album "hurle" pour etre featured!!O.k. j'adore tout tes albums mais celui-ci touche une corde sensible,tu vois j'ai toujours aimé cette "melancolie& quot; coloree de l'automne;tu as tellement bien su transmettre cette emotion a travers ces fantastiques cliches.Merci pour ta visite et j'attends la "cuvee" 2005 avec impatience...!Luc
said kligon
CIAO Tatiana! I don't want talk about this WONDERFULL album, but about your decision to leave the community. I AGREE with you about Webshots staff attitude (They are always to fast in dooms and to slow in apologize). Anyway we are only numbers for this site and its administrators, but we are not numbers for our friends. If you will quit the community this will not be a problem for the site, but it will be a BIG lose for your friends. Many friends did in past the same decision that you have now (like Clarita); now we LOSE them, but Webshots don't change it's attitude or its popularity. Think about that! HUGS Ruggero
said tfrarug
sencillamente MAGNIFICAS¡¡¡ UN SALUDO
said almeria3a
Sujet des plus inhabituels... Il fallait oser, c'est tres audacieux. De la 9 a la 13, je me suis regale. On s'y croirait et on a presque envie de remonter le col de la veste... Bravo!
said pimbotin
Bonjour Tatiana! Encore un album tres special!!! Quelle belle ambiance d'automne, à voir les couleurs a travers la brume! Entre nos preferes: le lac et les feuilles d'automne! Merci et un coucou de Bizanos, Heinz et Kaethi
said oertlif_2
Qué bellas fotos tienes, voy a tomarme tiempo para ver cada uno de tus albums... Te felicito son extraordinarias. Al mismo tiempo quiero agradecerte tus palabras de elogio por el Featured de mi album "My Best". En correspondencia te he dedicado la foto que me mencionas te gustó mucho, la Num. 15. Muchos saludos, Manuel
said mdediego
To be able to leave a comment please Log in or Sign up.